Ми в пошуках Головного бухгалтера із релевантним досвідом роботи, який любить цифри, порядок та свою справу.
Ми пропонуємо та гарантуємо:
Офіційне працевлаштування;
-Стабільний графік роботи – пн-птн ,09:00—17:00;
-Вчасну виплату зарплатні, та її періодичний перегляд;-Перспективний стиль менеджменту;
-Екологічну та приємну робочу атмосферу;
-Зручне розташування офісу та комфортні умови праці, також, надаємо: ноутбук, телефон та поповнення рахунку;
-Корпоративну бібліотеку — книги різних жанрів та напрямків;-Насичене та цікаве корпоративне життя;
-Разом ми — займаємося благодійністю та підтримуємо ЗСУ.
Ваш основний функціонал:
-Ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку;
-Організація і підтримка ефективної роботи команди бухгалтерів (процеси налаштовані і працюють добре);-Складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;
-Підготовка, надання звітності та співпраця з контролюючими органами;
-Ведення вхідної\вихідної документації (рахунки, витрати, повернення, виписка довіреності).
Наші кандидат є/має:
-Успішний досвід роботи — від 2-х років Головним бухгалтером;
-Досвід роботи з poster ,1С (HoReCa). Програмами — 1С УНФ, 1С BUS CORP, Медок, електронний кабінет платника податків.
-Впевнений користувач ПК (MS Office);
-Знання бухгалтерського та податкового законодавства;-Знання всіх ділянок бухгалтерського обліку;
-Досвід успішного проходження аудиторських та податкових перевірок.
Надсилайте резюме з описом наявного досвіду роботи та ми, обов’язково, поспілкуємося!
Ми пропонуємо та гарантуємо:
-Якісне навчання всіх етапів та тонкощів роботи та стандартів мережі;
-Екологічну та приємну робочу атмосферу
-Офіційне працевлаштування;
-Стабільну і вчасну виплату зарплатні;
-Перспективний стиль менеджменту;
-Зручне розташування офісу та комфортні умови праці, надаємо: -ноутбук, телефон та поповнення рахунку,
-За відрядженя оплачуємо квитки на транспорт, проживання та надаємо «добові»;
-Ефективні та місткі вебінари/тренінги для професійного та особистісного зростання;-Корпоративну бібліотеку — книги різних жанрів та напрямків
-Разом ми — займаємося благодійністю та підтримуємо ЗСУ , та ведемо активне соціальне життя.
Твій функціонал:
-Відбір, навчання та корекція роботи адміністраторів підпорядкованих закладів (на даний час усі заклади з адміністраторами);
-Організація ефективної та безперебійної роботи довірених закладів;
-Контроль інвентаризацій, списань, руху товару, наявність продукції;
-Моніторинг робочих онлайн-груп щодо дотримання стандартів роботи мережі;
-Виконання КРІ (рентабельність, LC, FС та інше);Періодичні відрядження по довірених закладах з
проведенням внутрішнього аудиту;
Підтримка «екологічної» атмосфери роботи, її моніторинг та підвищення залученості працівників — у нас дійсно хороша команда; Налаштування роботи закладів під нові бізнес-процеси мережі (при необхідності).
Наш майбутній колега:
-Має релевантний досвід роботи (буде перевагою);
-Знає тонкощі та найважливіше в роботі закладів швидкого харчування для їхнього ефективного функціонування;
-Сучасний та справедливий лідер, який вміє працювати в команді;
-Активний, відповідальний, працелюбний та зацікавлений в професійному розвитку.
Зацікавило? Хочеш рости та розвиватися разом з нами – надсилай резюме!)
Ми пропонуємо та гарантуємо:
-Якісне навчання всіх етапів та тонкощів роботи та стандартів мережі;
-Екологічну та приємну робочу атмосферу
-Офіційне працевлаштування;
-Стабільну і вчасну виплату зарплатні;
-Перспективний стиль менеджменту;
-Зручне розташування офісу та комфортні умови праці, надаємо: -ноутбук, телефон та поповнення рахунку,
-За відрядженя оплачуємо квитки на транспорт, проживання та надаємо «добові»;
-Ефективні та місткі вебінари/тренінги для професійного та особистісного зростання;-Корпоративну бібліотеку — книги різних жанрів та напрямків
-Разом ми — займаємося благодійністю та підтримуємо ЗСУ , та ведемо активне соціальне життя.
Твій функціонал:
-Відбір, навчання та корекція роботи адміністраторів підпорядкованих закладів (на даний час усі заклади з адміністраторами);
-Організація ефективної та безперебійної роботи довірених закладів;
-Контроль інвентаризацій, списань, руху товару, наявність продукції;
-Моніторинг робочих онлайн-груп щодо дотримання стандартів роботи мережі;
-Виконання КРІ (рентабельність, LC, FС та інше);Періодичні відрядження по довірених закладах з
проведенням внутрішнього аудиту;
Підтримка «екологічної» атмосфери роботи, її моніторинг та підвищення залученості працівників — у нас дійсно хороша команда; Налаштування роботи закладів під нові бізнес-процеси мережі (при необхідності).
Наш майбутній колега:
-Має релевантний досвід роботи (буде перевагою);
-Знає тонкощі та найважливіше в роботі закладів швидкого харчування для їхнього ефективного функціонування;
-Сучасний та справедливий лідер, який вміє працювати в команді;
-Активний, відповідальний, працелюбний та зацікавлений в професійному розвитку.
Зацікавило? Хочеш рости та розвиватися разом з нами – надсилай резюме!)
Ми в пошуках Головного бухгалтера із релевантним досвідом роботи, який любить цифри, порядок та свою справу.
Ми пропонуємо та гарантуємо:
Офіційне працевлаштування;
-Стабільний графік роботи – пн-птн ,09:00—17:00;
-Вчасну виплату зарплатні, та її періодичний перегляд;-Перспективний стиль менеджменту;
-Екологічну та приємну робочу атмосферу;
-Зручне розташування офісу та комфортні умови праці, також, надаємо: ноутбук, телефон та поповнення рахунку;
-Корпоративну бібліотеку — книги різних жанрів та напрямків;-Насичене та цікаве корпоративне життя;
-Разом ми — займаємося благодійністю та підтримуємо ЗСУ.
Ваш основний функціонал:
-Ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку;
-Організація і підтримка ефективної роботи команди бухгалтерів (процеси налаштовані і працюють добре);-Складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;
-Підготовка, надання звітності та співпраця з контролюючими органами;
-Ведення вхідної\вихідної документації (рахунки, витрати, повернення, виписка довіреності).
Наші кандидат є/має:
-Успішний досвід роботи — від 2-х років Головним бухгалтером;
-Досвід роботи з poster ,1С (HoReCa). Програмами — 1С УНФ, 1С BUS CORP, Медок, електронний кабінет платника податків.
-Впевнений користувач ПК (MS Office);
-Знання бухгалтерського та податкового законодавства;-Знання всіх ділянок бухгалтерського обліку;
-Досвід успішного проходження аудиторських та податкових перевірок.
Надсилайте резюме з описом наявного досвіду роботи та ми, обов’язково, поспілкуємося!
Ми в пошуках професіонала , який:
-Знає що таке добрий та ефективний PR;
-Вміє та любить працювати в команді;
-Застосовує у роботі стратегічне та тактичне мислення, знає як втілювати стратегії розвитку з високим ККД в реальність;
-Має високий рівень комунікативних навичок, організованості та є гнучким у прийнятті рішень;
-Може похвалитися «портфоліо» ефективних напрацювань та розуміє специфіку HoReCа;
-Має успішний досвід роботи від 2-х років на керівних позиціях в сфері маркетингу.
Ми пропонуємо:
-Активну, зацікавлену та екологічну команду
-Відсутність зайвої бюрократії;-Офіційне працевлаштування та зручний офіс;
-Конкурентну заробітну плату (відкриті до обговорення);
-Комфортний робочий графік та все необхідне для роботи;
-Парсипативний менеджмент – усі твої ідеї будуть почуті та завжди оцінені, нас драйвує розвиток);
-Напрацьовані та дієві бізнес-процеси, які полегшать введення нових ідей та рішень у розвитку бренду мережі.